niedziela, 18 grudnia 2011

Sprawozdanie z zebrania zarządu AKTA z dnia 16.12.2011.

1)Wnioskujemy o oficjalna współpracę zarządów AKTA i AKTK – proponujemy, żeby
zebrania tych dwóch zarządów odbywały się łącznie, raz w miesiącu.
2)Demokratycznie, w głosowaniu tajnym nastąpił następujący podział funkcji i
ukonstytuowanie zarządu AKTA:
• Prezes: Edyta Dołęgowska
• Wiceprezes: Monika Bartoszuk
• Wiceprezes: Michał Szczech
• Sekretarz: Jolanta Brak
• Skarbnik: Paweł Kamiński
3) Poinformowanie klubowiczów, iż legitymacja PTTK-u daje ubezpieczenie nie tylko na
wyjazdach, ale także, na co dzień (12 miesięcy ubezpieczenia w kraju i za granicą).
4) Założenie długodystansowe: konieczność pozyskania nowych członków i promocja
poprzez działanie.
5) Zorganizowanie w okolicach juliańskiego sylwestra spotkania ze wszystkimi członkami
klubu. Klubowicze proponują miejsca, wyjazdy, na które chcieliby się udać w nadchodzącym
roku.
Dzień: 12.01.2012
Miejsce: leśniczówka Edyty
Godzina: 18.30 pod Wydziałem prawa, stamtąd samochodami.
* Dla chętnych propozycja pieszej wycieczki, którą poprowadzi Michał Szczech.
6) Spotkanie zarządu 11.01.2012 (środa), godz.19.00 w rektoracie
7) Kierowcom, którzy będą wieźli klubowiczów do leśniczówki zostaną zwrócone koszty za
paliwo.
8) Spotkanie z dziekanem wydziału prawa( okolice 16-18.01.2012)
9) Zrobienie bloga, na którym umieszczane będą aktualne informacje o klubie-,,BLOG
AKTA’’
10) Nieformalne spotkania klubu raz w miesiącu. Próba nawiązania współpracy z,,Tawerną
Portową’’
12) Współpraca z firmami turystycznymi podczas nadchodzącego roku kalendarzowego, w
celu promocji klubu i firm.

2 komentarze:

  1. Gratuluję Wam!
    Wierzę, że za rok Klub będzie większy i silniejszy!

    Konrad

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to się mówi "Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej" ! ;)

    Marta Bartoszuk

    OdpowiedzUsuń